Tuesday, December 1, 2009

Apakah?

salam

tanggal 1 december 2009, aku ngan sepupu aku plan lah nk p ke The Curve kt mutiara damansara (hakhak klu salah jgn gelak yerk). aku pun dgn yakin+confidentnye kate "orait jom2." padahal aku manalah tau sgt jln kt kl ni. klu stakat shah alam tu pun aku sesat-mesat inikan pulak kl. gile pe aku ni. xpe, gile x gile kitorg ttp pegi The Curve tu. meh aku nk bg satu rahsia, masa yg kitorg amik dr shah alam ke The Curve tu adlh 1 jam 30 minit. yerk... 1 jam 30 minit. bkn kerana jam atau roti(ini hanya menngarut), tp sbb kitorg sesat. patut pegi mutiara damansara tp last2 kitorg pegi damansara utama. wth! T__T terpaksa lah terkontang kanting carik jln nk g mutiara damansara. dh lah seyesly aku tatau jln mne nk p. naseb bek lah ade sepupu aku yg sgt supportive (hanya dr segi psycology ye... sbb die pown tatau jalan... =_=") ayat die time tu mmg power ahh. "xpe, dun worry, sign board kan byk..." hakhak... byk lah ko nye signboard, jln mne nk amik pown tatau. tp setelah struggle gile nk pegi the curve tu, akhirnya sampai jugaklah kitorg kt sane. wahaha... hampeh btol... tp x pe asalkan sampai. hoho... trimas tu kakak aku yg kitorg kol tuk mintak 911 nye bantuan...

sampai2 tu terus kitorg serbu wayang. hajat hati nk tgk Phobia. tp disbbkan sepupu aku yg nmpk cm 18 tp br 14 thn tu plak x cukup umur. kitorg pown tgklah christmas carol. 3D nye. jln cite die not bad ahh tuk sape2 yg blom tgk cite tu versi live action. tp masalhnya aku ngan sepupu aku dh khatam cite tu yg versi live action dh brape kali. T___T redha jelah. naseb bek sound effect die agk best. klu x melayan woh~~~ dh lah tiket mahal... agak kurang berbaloi di situ. T__T


cite die ni bwk msg yg best gak ahh... dlm citer ni ade 3 main hantu. ghost for the past, ghost for the present and ghost for the future. malas nk cite byk2, klu korunk nk tau cite die cane korunk glah tgk senirik. not bad lah. aku ske sound effect die. berderau woo~~~

No comments: