Tuesday, December 15, 2009

Ini Adalah Beg Tangan

salam

baik... kali ni entri aku bertajuk beg. kenapa beg? sebab aku nak jual beg. hari tu turun membeli belah x leh blah ngan sepupu dan mak saudara so ada beli agak banyak beg tangan sebab kakak aku nak intern so dia kenalah pakai beg tangan... auw... hakhak... so sekarang beg tu ada lagi 3 lebih. disebabkan aku x pakai beg tangan so aku pown akan jual lah beg tu. baru lagi tau. still dalam plastik. x pernah guna pun lagi. ada 3 design yang CUTE tau. sangat CUTE. aku suka sangat design dia tapi disebabkan aku ni bukanlah orang yang memakai beg tangan atau kalau aku pakai beg tangan maka orang di sekeliling aku akan sakit perut gelak terguling-guling bak tenggiling. ok dah mengarut karut. jadi kerana itulah aku ingin menjual beg2 itu. disebabkan beg tu dikategori sebagai yang dah dibeli tapi belum dipakai langsung so aku jual murah jelah. harga boleh tawar lagi atas budi bahasa gerak bicara. ok cukup pasal beg sekarang, ni dia design beg yang aku beli tu.

code: C01
colour: white cream
size: 31cm,25cm,11.5cm
price: RM25




code: c02
colour: black
size: 38cm,32cm,15cm
price: RM30


2 comments:

skunksenn zone said...

weh sruh ja labu pkai handbag tue sumer...ari2 pkai handbag yg len...huhuhu

zikachiCOOL said...

hakhak...
mak labu dh amik 3... hohoho...