Wednesday, December 16, 2009

Apa nak jadi~~~

salam.
hakhak... baru je tadi balik dari makan kat luar ngan famili aku. hoho... kenyang2... nyum2... makan laksa penang... nice one lah tadi tapi panas sangat plus plak pedas berasap... sakit perut jugaklah dibuatnya. tak sangka aku bandar 'Texas' kesayangan ni dah berubah sikit. bukannya lama sangat pun aku merantau... ngahaha... gediks...

tengah syok makan laksa + roti arab, aku dah x larat nak makan so aku mintaklah kakak aku habiskan roti arab tu. pastu roti arab tu pulak ada sekali dengan kuah kari. ayat aku di kedai~~~

aku : habiskan ahh ayam dalam kari tu terus

kakak : ni bukan ayamlah! ni daging laa~~~

aku : (apakah? itu daging? bukan ayam?)

kakak : amende lah ayam ngan daging pun x leh nak beza... (sambil gelak terbahak-bahak) ayah,
tgk budak ni... (masih lagi gelak dan merujuk kepada aku)

ayah : (ikut sama ngan kakak aku dan turut gelak tapi x de lah terbahak-bahak ye...)

aku : dah ahh.... (dgn muka innocent) x pakai spek ahh... (hahaha nampak sangat nak cover line caitt)

kakak : (masih dalam posisi gelak) alasan je...

T___T apakah? amende lah yang buat aku weng sampai camtu sekali? daging ngan ayam x dapat beza. Ya Allah.... apa lah nak jadi ngan aku ni...

p/s : aku mengaku memang jarang masuk dapur tapi x bermakna aku tak tau apa yang ada kat dapur tau.... :P

No comments: