Sunday, November 29, 2009

Perah punya Perah~~~

hurm...
satu lg entri pasal aku lama x update blog.. hakhak... biarlah... aku kekeringan idea sebenarnye nk letak apa dalam blog ni. seperti yg dh diberitahu sblm ni sampai skrg aku masih lg x tau apa yg aku patut tulis dalam blog. blog ni pun x de tema... kesiannye kat blog ni. xpe2. jgn sedey2. time2 cuti ni aku akan cuba sedaya upaya untuk update blog nie dgn aktifnya!!! (*seperti hanya sekadar mimpi jer~~~)

aku bukanlah seorang yg menarik untuk dikenali mahupun popular... aku cuma seorg pelajar yang masih lagi belajar di tempat belajar yg telah aku masuk selepas aku habis belajar~~~ ok brape byk belajar da~~~ papelah... maaf sbb mungkin blog ni x diisi dgn perkara yg sepatutnye. ke manalah hilang matlamat utama aku buat blog ni (matlamatnya sbnrnya tuk jdkan blog ni sbg photo blog) (=_=")

ntahlah, aku tatau nk tulis ape... maaflah kepada pembaca yang singgah kt blog ni. aku tau blog ni membosankan sehingga setiap kali anda membaca entri yg ade dlm blog ni anda akan rasa seperti mahu membelasah penulisnya. ok. silakan... (kidding2) x perlulah sampai nk membelasah kan... aku ni dh lah baik... kegemaran semua plak tu (x leh blah~) aku nk wat entri lawak mmg x dptlah kan sbb aku ni bkn lah seorg yg lawak. adoiya~~~ seriusly x de idea nk tulis ape... T___T nanti2lah aku update balik...

k... chiow~~~

No comments: