Tuesday, November 3, 2009

btol ke nie?

tengah2 aku duk meneliti baris2 ayat dalam satu blog ni tetibe je aku jumpe satu gmbr nie... terkejut dowh... nk tercabut usus perut ni hah... x sangka btol... kalu korunk nk tau sape ni hah gmbr kat sebelah ni. inilah gmbr yg berjaya membuatkan sensor reflect aku short circuit. sape org kt sebelah nie? penting ke nk tau? penting? ye lah aku gtau. nilah kakak aku. kakak aku nie bljr kt unisel, batang berjuntai selangor. die nie ade kelisa kaler kelabu number plat WPP **** <---number plat blkg die aku x ingat sgt... bpe ntah... 1906 kot... aku pown x sure... sorry yer sis ^^v sape sangka kakak aku a.k.a mak labu (gelaran di dlm blog itu) dh jd apprentice A Samad Said... bkn main2 tu. A Samad Said... aku ulang A Samad Said nye apprentice. cuba kakak korung yg jadi apprentice A Samad Said, bangga pe. kembang dowh hidung... wakaka.... aku dpt review kakak aku nye quote ikut skunsenn zone je kalu ikut kan original quote ade kat facebook kakak aku. sah2 lah aku x leh nk bace kan. sebab pe? nk tau ke? alah~~~ klu aku ckp mesti korang akn pikir, uishh gile kuno bdk nie. giler out of date. giler x ikut perkembangan... n byk ahh giler2 yg len.

pape hal pown aku x de reason yg kukuh utk aku bukak satu account facebook memandangkan friendster aku pown dh cm hidup segan mati x mau, dengan myspace account nye yg aku rse mmg dh expired. adakah aku patut berfacebooking? confem lah x, kan. nk kate aku kuno aku tau je game farmville ntah pape tu. nk kate aku kuno, aku tau je ade model psp yg baru... nk kate aku kuno lg? well duk kt universiti ni especially u aku, aku rse mmg aku akn jd agk kunolah sbb jrg sgt tgk dunia luar. tau2 berita pown ikut internet je. nk beli paper, cm mls nk kumpul paper byk2 kt dlm bilik. jd bace paper online jelah... tu pown korunk mesti kate kuno jgk. lantak korunk lah...

hari nie tgh aku duk jln2 singgah2 kt blog2 org, tetibe aku jumpe blog dak2 sek men aku. bagus gak diorg. sgt up-to-date ahh... dgn entri yg melimpah-ruah... sah2 segan aku tgk. blog aku nie yg dh berkurun wujud pown still nazak2 entri nye. maaf lah ye pembace sekalian. aku nie bkn pe. aku x lah sekreatif bloger2 yg aktif n inovatif serta kreatif itu. aku pown bknlah novelist atau pnulis yg mampu mengarang byk2. sket2 bley ahh. aku pown tatau mne lah dtg idea giler nk bkk blog nie. x pelah... recent entri aku pown leh dikatekan agk pjg satu2 entri tu. satu improvement yg bagus. tepukan utk diri aku senirik. sori lah sume. makin pjg entri nie makin mengarut jdnye. hoho...

2 comments:

skunksenn zone said...

plat keta mak labu>>>WPP 1806...dier sllu ddk perasaan kata WPP 1806 tue bermaksud :- Wani Paling Popular...wek2x

zikachiCOOL said...

hakhak~~~ sebenarnya bkn "Wani Paling Popular" tapi "Wani Paling P****K" hohoho