Monday, January 4, 2010

Dua 0 Satu 0

salam...
apa tu? dua 0 satu 0? chelsea lawan manU ke? hakhak... yolah tuh... itu kan 2010... sekarang dah empat hari melangkah tahun 2010. hurm... bila tengok balik dah mcm usia aku kalu kosong itu dibuang... ohh... tidak2... aku muda lagi. kulit pun anjal tanpa kedutan lagi tau... haha... jangan marah. aku ni ni bukan orang yang selalu perasan2 seperti ini. wakaka... bagilah peluang kepada insan yang satu ini. (ini memang ternyata gedik~~~)

di sini ada satu pengaduan yang hendak dibuat. ok. flickr ku yang dah wujud agak lama dah lama tak disajikan dengan foto-foto yang best. entahlah. aku gian sangat nak dapatkan gambar yang best. tapi kenapa asyik ada je yang mengganggu? sedihnya... bila lah lagi aku boleh upload gmbr best kat flickr tu? T__T sekarang pulak bila aku ambik gambar macam dah tak best kualiti gambar tu. alahai... apa dah jadi kat aku ni. uhuuuu...

lagi 3 hari nak pulang ke kolej. (chewahhh, pulang tu) rasa macam tak puas je cuti ni. cuti kali ni aku lebih banyak menghidap mood yang tak tentu arah. kejap bosan, kejap emo, kejap itu, kejap ini, kejap gitu, kejap gini, kejap kejap kejap... hahaha... jangan pening ye.... banyak benda yang nak aku buat masa cuti kali ni cuma tak berkesempatan sangat. check list yang aku buat pun seperti tak cukup masa je nak siapkan. macam mana ni? T___T (sambil menghembus hingus) apa yang aku boleh buat sekarang adalah buat je apa yang sempat. yang tak sempat tu sambung next sem break. yang penting sekarang, "KERJASAMA~~~". bukan tulah~~~ (-_-") yang penting aku akan cuba baiki diri so that tahun ni bukanlah tahun yang horror dan thriller bagi diri aku macam tahun lepas.

seriously tahun lepas memang sangat2 gila. aku mengaku ini salah aku sendiri. siapa suruh buat kerja gila? "bunuh diri"? adeh... T___T sekarang aku cuak bagai nak rak tunggu result. apa lah result aku nanti. aku sangat mengharapkan aku tak fail mana-mana subjek. adusss... this year should be far way better than last year.

ok... maaf lah ye. tajuk sungguh tiada kaitan dengan hasil penulisan~~~ klah... chiow~~~

No comments: