Thursday, January 28, 2010

Tahniah!

entah apa lah nak jadi kat aku ni. pertama sekali aku nak ucapkan tahniahlah kepada diri sendiri sebab berjaya 'membunuh diri' dengan sukses sekali. T___T sedih wooo.... tapi apa boleh aku buat? mengangis sampai bengkak biji mata? of couse lah semua tu dah jadi tak guna. useless dowh. tapi aku mengakulah, memang salah aku. bukan aku yang tak boleh buat tapi aku yang tak nak. nah!!! ambik ko!!! kan dah kena penangan naruto~~~

jadi sekarang, hidup aku dah makin bertambah payah dan sendat bak tin sardin. yelah, orang lain ambik sikit subjek tapi aku kena tambah subjek. hambik ko nak sangat. aku mengaku memang sedih especially sebab aku buat orang yang aku sayang kecewa. memanglah diorang kata tak apa tapi aku tahu aku dah kecewakan diorang. T____T sob sob. so sekarang nak tak nak aku tetap kena survive no matter what happen. kena dapatkan result yang giler best (3.75-4.0). kalau tak aku akan melepas untuk merasa peluang sekali seumur hidup untuk merasa dapat degree first class honor.

aku sangat sebak bila aku bagi tahu ayah dan kakak aku. sedih kot. tapi aku bersyukur sangat sebab aku dikurniakan ayah dan kakak yang aku boleh katakan sangat cool dan sporting serta sangat2 supportive. insyaAllah for this sem, i'll try my best to fix everything. yup, everything. insyaAllah. Ya Allah, Kau kurniakanlah aku sifat istiqamah agar aku sentiasa istiqamah dalam ibadah ku serta perbuatan ku. amin... korang, doakan aku jugak ye.


No comments: