Monday, June 15, 2009

JUNSU dlm kenangan T_T

setibanya aku kt umah nenek aku, aku perasan junsu dh x gerak... 

aku cube sedapkan hati kate junsu tido...

tp bile aku angkat sarang die, die langsung x gerak...

2 minggu lepas aku dh kehilangan junni...

br je 3 bln lebih aku ngan junni tp die dh meninggal...

skrg ni plak, junsu plak yg meninggal... huhu...

aku sedih sgt... 

aku syg junsu...

aku syg junni...

tp...

skrg aku dh x de diorg...

T___T

aku sedih sgt...

bile aku gerakkan junsu...

aku sedar die dh keras...

aku angkat die, aku tekan2 die tp langsung x gerak...

aku gtau ayah aku...

time aku gtau tu brlah aku start nangis...

aku sedih sebab pet2 aku dh x de...

skrg ayah aku dh tanam junsu kat sebelah kubur junni kt umah nenek aku...

aku x sangka sgt...

aku dh ngan junsu dh dekat 2 thn...

die dh mcm adik aku...

tp mungkin slh aku gak sbb x jage die btl2...

junsu... junni...

hana syg korunk...

thanks for all the time that we spent 2gether...

thanks for cheering me up with ur cuteness...

junsu dlm kenangan

No comments: